wtorek, 27 grudnia 2016

Podsumowanie 2016 z mojego Instagrama :)

Rok 2016 był dla mnie pełen zmian - pozytywnych zmian :) Dużo się działo i mam dzięki temu mnóstwo miłych wspomnień. Sporo z nich udało mi się uchwycić na Instagramie. Gdyby podsumować każdy miesiąc w 9 zdjęciach byłyby to...




Instagram - moim zdaniem najlepsza aplikacja ever! Właśnie tak postrzegam przeszłość - jako migawki wspomnień, obrazy, które są kwintesencją krótkich przeżyć, wzniosłych emocji, zachwytów. A zatem przeżyjmy to jeszcze raz!

Zapraszam na szybką podróż po moim 2016 roku ;)
(Zdjęcia opisywane chronologicznie od prawego dolnego rogu)


STYCZEŃ


No dobra pierwsze 3 zdjęcia na dole to jeszcze 2015 rok, ale w styczniu nie uchwyciłam 9 momentów. Jest za to zeszłoroczna choinka Bożonarodzeniowa, która stała jeszcze przez pierwszy miesiąc 2016.

  1. Chleb MALINA upieczony przez Maćka :D
  2. Targi Ślubne w Krakowie
  3. Miasto Kobiet z Panią Swojego Czasu
  4. Kasza jaglana z chipsami kokosowymi
  5. Jedna z moich prac - Masaże biurowe
  6. Plakat z hasłem: "Życie jest jak jazda na rowerze. Aby zachować równowagę, nie możesz się zatrzymywać", które stało się mottem tego roku :)


LUTY



  1. Masaże biurowe i piękny Chill-out room w jednej z norweskich corpo
  2. Spacer po Myślenicach w poszukiwaniu wiosny
  3. Przeprowadzka na Kurdwanów
  4. Pierwszy obiad na nowym mieszkaniu
  5. Sanktuarium Jana Pawła II w Krakowie
  6. Kawiarnia Lajkonik przy Karmelickiej
  7. Nowa praca - masaże i zabiegi w Kosmetycznym Instytucie Dr Irena Eris w Krakowie
  8. Nowe pięknie urządzone mieszkanie
  9. Kulinarne eksperymenty


MARZEC
(wyjątkowo dużo się działo więc zamiast 9 są... 24 zdjęcia)



  1. Masaże także dla pracowników fizycznych
  2. Konferencja 12 kroków do Sukcesu
  3. Selfie z Tomaszem Kamelem
  4. Słodka kompozycja - zaproszenia na wesele jadą do Lublińca
  5. Street Workout - tacy jesteśmy sprawni :P
  6. Kosmetyki ZIAJA
  7. 15 minutowe MEGA TRENINGi z M.
  8. Masaże biurowe w sympatycznej małej krakowskiej firmie



  1. Nadziewana papryka w Zielonych Tarasach
  2. "Biznes Ci Ucieka" - Marcina Osmana
  3. Spotkanie z klientką w Avanti przy Karmelickiej
  4. Zielony energetyczny koktajl po treningu z M.
  5. Celebruję poranek - moje ulubione śniadanko
  6. Tarnów przed Wielkanocą - rozwozimy zaproszenia 
  7. Masujemy
  8. Burgery z buraków
  9. Obiad w IKEA - Moje ulubione klopsiki wegańskie



  1. Kiermasz Wielkanocny na krakowskim rynku
  2. Śliczne wielkanocne wianuszki
  3. Śniadanie Wielkanocne w Dobrej
  4. Aromaterapia - naturalny sposób na zatkane zatoki
  5. Zdrowe zakupy w Biedronce
  6. Ćwiczenia dla pracowników fizycznych

KWIECIEŃ



  1. Salad Story - mój ulubiony fast food w Galerii Kazimierz
  2. Wystawa "Modna w PRL" w Muzeum Narodowym w Krakowie
  3. Placki owsiane z owocami goji na śniadanie
  4. Zaproszenia na wesele
  5. Lunch na wynos - jajko w koszulce i sałatka
  6. Dzień Ziemi - Park Kleparski
  7. Wesele kuzynki Maćka - za strażnicą było boisko ;P
  8. Świeżo wyciskany soczek
  9. Łopień, Dobra - widok, za którym tęskniłam 


MAJ
(w maju też sporo się działo...)


  1. Czosnek niedźwiedzi na śniadanie - zrywany w dobrzańskich lasach
  2. Wartościowy artykuł "Uwolnij swój potencjał" - SENS, marzec
  3. Zupa krem z buraków - Ambasada Zupy na Kazimierzu
  4. Zdrowe zakupy w KruKam - moim ulubionym sklepie eko
  5. Babeczki jadą na mój Wieczór Panieński
  6. Przepyszny malinowy tort :)
  7. Maliny w klubie
  8. Odpoczywamy po upojnej nocy w Zakopanem
  9. Nowy rower górski :D


  1. Praca, którą tak lubię :)
  2. Bezglutenowe placki jaglano-bananowe
  3. Kadr z filmu dla rodziców - przygotowujemy niespodziankę na wesele (dzięki Sky's The Limit. Media)
  4. Pyszne brownie w Kino-Kawiarni KIKA
  5. Event firmowy w Parku Lotnictwa w Krakowie
  6. Poranne bieganie
  7. Pizza bezglutenowa od M.


CZERWIEC



  1. Świeżo upieczona żona i mąż w łóżku :D
  2. Pani Młoda (dzięki Ani K.)
  3. Kuzyni Maćka - chillout w winnicy
  4. Nasze wino :D
  5. Wyjątkowe pierniczki weselne (dzięki Patrycja Mika ze Słodkie Życie)
  6. Najlepszy sprzęt kuchenny ;)
  7. "Nowożeńcy - instrukcja obsługi" - poradnik dla świeżych żon i mężów o tym, jak sobie poradzić po ślubie
  8. Masaże polowe
  9. Masaże biurowe


LIPIEC
(w tym miesiącu także było wiele momentów wartych uwiecznienia)


  1. Wellnes Week w jednej z krakowskich corpo
  2. Kolejny dzień masaży z piękną panoramą w tle (Ruczaj)
  3. Sposób na upały
  4. EURO 2016 - Polska-Szwajcaria - strefa kibica u Bartixa
  5. Lwy w Zoo we Wiedniu
  6. Brela na Chorwacji
  7. Omiś na Chorwacji
  8. Dubrownik na Chorwacji
  9. Makarska na Chorwacji


  1. Jaglanka kokosowa z malinami i nerkowcami
  2. Babia Góra - wyprawa z Łachami
  3. Szkolenie w ERIS w Warszawie
  4. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie
  5. "Miło Cię Wiedzieć" nad Wisłą w Warszawie
  6. Placki z cukinii


SIERPIEŃ



  1. Bezglutenowy Tort Urodzinowy w stylu Naked Cake
  2. Dobra
  3. Rowerowa przejażdżka z moim bratem po lublinieckich lasach
  4. Śniadanie na trawie
  5. Obiad w Quchnia w Quatro Busines Park
  6. Czekoladowe ciasto z buraków
  7. Sajgonki wegetariańskie
  8. Bajaderki (ziemniaczki) 
  9. Życzenia urodzinowe od Dr Irena Eris :)


WRZESIEŃ



  1. Handmade kartka ślubna dla Roxi i Pawła
  2. Placki cynamonowe z sosem jeżynowym
  3. Pierwszy raz w Pendolino
  4. Kolejny etap szkolenia w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris w Warszawie
  5. Cudowny zachód lata 2016 w Lipiu nad Jeziorem Rożnowskim
  6. Rozpoczęty sezon na kawę z dyni - nadeszła jesień (Wyprawa z mamą do kina na "Boska Florence" - polecam!)
  7. Tortille ze szpinakiem i tuńczykiem - odwiedziny Moniki F. <3
  8. Oryginalny tort na otwarciu jednej z krakowskich siłowni
  9. Winobranie w Myślenicach


PAŹDZIERNIK



  1. Otwieramy sezon na dynię - Dynia z soczewicą, ryżem i mięsem mielonym
  2. Krem z dyni
  3. Placki z cukinii z pieczarkami
  4. Maćka eksperymenty z Thermomixie - babeczki z czekoladą
  5. Maciek robi drożdżówki z serem z pomocą TM5
  6. Obiad z Super Saiyaninem - makaron z chorizo, pomidorami i serem
  7. Zwiedzamy zabytkowe kościoły w Krakowie - kościół na Skałce
  8. Czerwona zupa krem z Biedronki 
  9. Gorąca czekolada z marcepanem i tiramisu w Cafe Club w Galerii Kazimierz

LISTOPAD



  1. Kościół Misjonarzy na Stradomiu
  2. Targi Książki w Krakowie
  3. Skarby jesieni w naszym mieszkaniu
  4. Wspomnienie lata...
  5. Audyt ergonomiczny dla pracowników biurowych
  6. Zwiedzanie Wawelu z mamą


GRUDZIEŃ



  1. Mediatory - rozdanie nagród dla dziennikarzy przez studentów dziennikarstwa
  2. KNBA - Hatifnaty - Mecz Moskita
  3. Coraz bliżej święta... - nastrój w naszym mieszkaniu
  4. Lody na ciepło, kawa i miły wieczór z Kasią M. w Krakowskiej Wolnicy na Kazimierzu
  5. Wieczorek zapoznawczy w klubie Mrs. Sporty na Kurdwanowie
  6. Slajdowisko w Łąka Cafe na Podgórzu
  7. Pożegnanie z ekipą z ERIS
  8. Nasza pierwsza wspólna żywa choinka na mieszkaniu
  9. Kiermasz Bożonarodzeniowy na krakowskim rynku


Podsumowując rok 2016 był rokiem w którym:
- zmieniłam stan cywilny i powiększyłam rodzinę :)
- rozwijałam się w pracy o charakterze wellness i corporate wellness, która daje mi ogromną satysfakcję
- urządziłam wraz z mężem przytulne gniazdko na Kurdwanowie
- poznałam wiele nowych kawiarni i wypróbowałam większość z nich pod względem gorącej czekolady 😋
- Sporo podróżowałam w kraju i za granicą i poznałam dużo sympatycznych osób i wyjątkowych miejsc
- przyrządziłam kilka nowych potraw i odkryłam kilka nowych smaków w restauracjach 
- Przeżywałam, kontemplowałam i celebrowałam wiele miłych chwil :)



Dziękuję wszystkim osobom, które spotkałam w tym roku!
To dzięki Wam ten rok był tak wyjątkowy i niepowtarzalny!


Życzę Wam cudownych momentów w 2017 roku!

Celebrujcie chwile!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...