czwartek, 9 lipca 2015

MiniMaLizm - ćwiczenie 1: Co czyni mnie szczęśliwą

Skoro "kluczem do minimalizmu jest odgadnięcie tego, co czyni Cię szczęśliwym", zatem czas zadać sobie to pytanie:
Co czyni mnie szczęśliwą?









Co czyni mnie szczęśliwą?

(Żeby było jasne, chodzi raczej o tą eudajmonistyczną koncepcję szczęścia, a nie hedonistyczną)

  • kontakt z innymi ludźmi, pomaganie im (w radzeniu sobie)
  • rozwój osobisty (w tym zarówno czytanie książek, czasopism jak i przede wszystkim praktyka)
  • góry, podróże
  • aktywność fizyczna, kondycja
  • tworzenie (kartek okolicznościowych, obrazów, rzeczy pięknych)
  • przyroda, natura
  • dobry sen
  • wyrażanie siebie i swojego stylu (w wyglądzie, w wystroju swojego otoczenia - mieszkania, pokoju, w relacjach z innymi, na blogu), indywidualizm 
  • internet (dostęp do wiedzy, inspiracji, kontaktu z innymi ludźmi, dzielenie się sobą przez bloga)
  • bycie zorganizowaną, zarządzanie sobą w czasie, rozwijanie się w tym
  • kolor różowy ;)
  • zdrowe odżywianie (no dobra, czekoladowe i słodkie też)
  • wyrażanie wdzięczności i zachwytu

Hmm... wychodzi na to, że całkiem sporo mogę z życia wywalić ;)


A tak swoją drogą, jeszcze się na dobre nie stałam miniMaListką, a już się okazało, że jestem raczej Esencjalistką ;P


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zachęcam. Ja czuję się oświecona po takim ćwiczeniu ;)
      Warto je sobie co jakiś czas przypomnieć :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...