niedziela, 20 stycznia 2013

Łopień zimą

Dziś przed południem tata zaproponował mi wspólny spacer.
Dzień był idealny na tego typu wyprawy - Słoneczna Styczniowa Niedziela.
Nie zastanawiając się więc wcale ubraliśmy się ciepło i obraliśmy kierunek: Łopień!





Łopień to chyba jedna z najciekawszych gór w Beskidzie Wyspowym.
Mam szczęście mieszkać u jej podnóży, to też zdobywałam ją już chyba o każdej porze roku. Ale zaraz, zaraz... nie przypominam sobie, czy byłam na Łopieniu w zimie... Hmm...




Dzisiaj miałam okazję :)
A że góry kocham chyba jak nic innego na tym świecie, to wystartowałam czym prędzej w znanym mi dobrze kierunku - do góry!



Sceneria zimowa zachwycała, to też musiałam zrobić kilka zdjęć, no kilkanaście... kilkadziesiąt?
No dobra, tyle ich wyszło, że aż mi się telefon rozładował ;P

Tylko spójrzcie!















Więcej zdjęć z wyprawy tutaj :)

P.S.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...