wtorek, 12 kwietnia 2016

Dzień dla siebie i bliskich

Wtorek 12.04.2016

W posiadaniu własnej działalności fajne jest to, że grafik ustalam sobie sama :) 











Dlatego dziś byłam z mamą w Muzeum Narodowym w Krakowie na wystawie Modna i już. Moda w PRL. Mama śladem wspomnień a ja z perspektywy kolejnego pokolenia, oglądałyśmy styl ubierania się w Polsce lat 50', 60', 70', 80'. Moim zdaniem świetny pomysł na wystawę :)









Po wystawie wybrałyśmy się na obiad do restauracji wegetariańskiej GreenWay przy ul. Krupniczej. Dania nie dość, że zdrowe, to podane szybko, bardzo obfite, dobrze przyprawione i niedrogie (dwa obiady za 30 zł w sumie). No i piękny wystrój wnętrza w orientalnym klimacie. Polecam gorąco. 










A po południu odwiedziłam kolegę, który pracuje nad portalem społecznościowym dla fizjoterapeutów. Objaśnił mi szczegółowo bardzo szerokie zastosowanie tej platformy i pokazał "od kuchni" jak wygląda jej tworzenie i udoskonalanie. Nie mogę zdradzać szczegółów, bo do premiery zostało jeszcze troszkę czasu, ale mówię Wam koledzy i koleżanki Fizjoterapeuci i Masażyści, szykuje się coś pięknego. Potężne narzędzie dla rozwoju fizjoterapii i zdrowia naszych pacjentów/klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem pracy i zaangażowania, jakie Radek w to włożył. Dla zrealizowania tej idei nauczył się programowania i siedzi po kilka godzin dziennie, żeby idea stałą się faktem. Jestem cała podekscytowana i wiem, że to wypali, bo Radek to niezwykle skuteczny człowiek czynu. Warto będzie się tam zalogować. Zatem jeśli jesteś związany z z fizjoterapią lub masażem, zachęcam do współpracy :)
Potrzebujemy jeszcze kilkanaście osób do odpowiedzenia na kilka pytań dotyczących fizjo-działów na stronie. 

Zgłaszajcie się na adres: radek@firma.fm i napiszcie, że chodzi o portal społecznościowy albo po prostu, że jesteście ode mnie ;)

Dziękuję :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...